الهی! .:: فقط من و خودت::.
نویسنده : من - ساعت 20:11 روز دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:,

دلم گرفته ولی نمیدونم چی بنویسم

کاش خالی بزارم همین پست رو 

کلمه ها تاب بیان ندارند یا من توان تحریر, نمیدونم.

چیزی که هست اینه که حال درد دل نداشتم و ندارم

همین که خدا میدونه چه مه بسه.

خدایا دوستت دارم 

میدونم که همیشه باهام بودی و همیشه هستی حتی اگه من نبینمت

حتی اگه غافل از یادت باشم بازهم میبینی منو.

دل من کوچیکه و غمها اگرچه کوچک هم باشن تنگش میکنن.

وقتی به این فکر میکنم که دوستی مثل تو دارم همه چیز سبک میشه حتی اگه غمهام اندازه کوههای بزرگی باشه که آفریدی یا نیافریدی.

دلهای شکسته جایگاه توست با اینکه تو لامکانی و جایی هم نیست که خالی از تو باشد 

میدونم که قبل از این فهمیده ای مرا بدون نیاز به فکر کردن.

شکرت باد همانگونه که شایسته شکری

شکرت باد که نعمت و رزقت را به مجرد خطایی نمیبری

شکرت باد که پروردگار عالمیانی

شکرت باد بخاطر تمام نعمتهایی که دادی و ما نمیبینیمشان.

چشمم به نداشته هاست در حالیکه خیلیها چشمشان به داشته های منه.

الهی هر شکر نعمتی است از طرف تو

نعمتهات غیر قابل شمارشند.

رحم کن بر بنده ضعیفی که بی حرز تو جلوی ضرر خودشو نمیتونه بگیره و بی لطفت نفعی هم به خودش نمیتونه برسونه.

لا اله الا الله.

چرا شکفته نباشم خدا سبب ساز است

دری که بنده ببندد در دگر باز است.

خدایا یادم بنداز همیشه یادت باشم.

الهی و ربی من لی غیرک؟

من که به غیر از درگاهت جایی رو ندارم.

کمک و مددی به غیر خودت نمیشناسم.

شکرت خدا 

مشکلم با غفلت از تو ایجاد میشه.

اللهم لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا.

خدایا مرا چشم بر هم زدنی به خودم وامگذار.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین.

آروم شدم.

الحمد لله کما هو اهله.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: